Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag?
Hieronder kunt u de meest gestelde vragen vinden. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op.
Vanaf welk tijdstip kan ik inchecken?
U kunt vanaf 14.00 uur gebruik maken van uw kamer.
Hoe laat moeten wij uitchecken?
U kunt op de dag van vertrek de kamer aanhouden tot 11.00 uur. Wenst u later te vertrekken? Overleg met onze receptie medewerkers wat de mogelijkheden zijn voor een lazy day arrangement.
Ik kom bij jullie overnachten, kan ik ook bij jullie dineren?
Wij adviseren om altijd een tafel bij ons te reserveren. Op de dag zelf kunnen wij niet garanderen dat er nog een tafel beschikbaar is.
Kunnen wij onze kamer upgraden?
Dit is mogelijk (indien beschikbaar) voor € 25,00 per nacht. Neem contact met ons op voor de beschikbaarheid.
Wat zijn de openingstijden van de bar?
Wilt u gezellig een drankje nuttigen dan kunt u terecht in onze sfeervolle hotellounge op de begane grond. Openingstijden: Dagelijks geopend vanaf 11.00 uur. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de openings- en sluitingstijden van de bar afwijken.
Hebben jullie een terras?
Bij mooi weer kunt u voor een drankje plaatsnemen in onze sfeervolle tuin. Aan de voorzijde van het hotel serveren wij bij mooi weer lunch en diner. Wenst u bij mooi weer op het terras te dineren, dan hanteren wij de volgorde van binnenkomst. Reserveren is helaas niet mogelijk.
Kan ik iets extra's op de kamer laten zetten?
Dit is mogelijk. Indien gewenst plaatsen wij een mooie fles wijn, een fles bubbels, een etagère met lekkernijen of een boeket bloemen op uw kamer. Voor bestellingen kunt u contact opnemen met onze receptie.
Hoe laat serveren jullie het ontbijt?
Ontbijt serveren wij doordeweeks van 07.00 tot 09.30 uur. In het weekend (en op feestdagen) van 08.00 tot 10.30 uur.
Zijn huisdieren welkom?
U mag op een aantal kamers uw huisdier meenemen. Wij berekenen hiervoor € 15,00 per nacht. Geeft dit wel aan bij uw reservering zodat wij rekening kunnen houden met de kamerindeling. Huisdieren zijn niet toegestaan in ons restaurant en de algemene ruimtes van het hotel.
Ik wil mijn reservering annuleren of wijzigen kan dit?
Dat kan zeker. De meeste tarieven zijn flexibel en kunnen tot 24 uur voor aankomst kosteloos worden geannuleerd of gewijzigd. In geval van no-show zullen wij de 100% annuleringskosten in rekening brengen. Alleen als je een non-refundable tarief hebt gereserveerd en dus al hebt betaald, is annuleren helaas niet mogelijk. Heb je een reservering gemaakt via een boekingskanaal (Expedia, Booking.com etc) dan moet je je wijziging of annulering altijd via hen regelen. Ook daar hanteren we flexibele voorwaarden, maar dat kan je altijd even bij het betreffende boekingskanaal checken.
Heeft u een groepsreservering gemaakt? Dan verwijzen wij u graag naar https://cdn.khn.nl/media/Tools/UVH/uniforme-voorwaarden-horeca-nederlands.pdf Hier kunt u de annuleringsvoorwaarden voor groepsreserveringen vinden.
Wat is een non refundable reservering?
Dit is een reservering met het voordeligste tarief. Deze reservering dient u direct tijdens het boeken online af te rekenen en kan vervolgens niet meer geannuleerd dan wel gewijzigd kan worden.
Waar kan ik parkeren?
Rondom ons hotel kunt u overal vrij parkeren. Wilt u uw electrische auto opladen? Vraag dan bij onze receptie naar de beschikbaarheid.
Kunnen wij een fiets huren?
Het hotel beschikt over meerdere hotelfietsen. Wilt u zeker zijn van beschikbaarheid? Reserveer dan alvast een fiets via onze receptie.
Ik ben iets vergeten, wat kan ik doen?
Bij verlies van uw items kunt u contact opnemen met het hotel via info@hotellansink.nl. Gevonden items worden bewaard op een vaste plek volgens wettelijke vereisten. Verzending van uw artikelen kan worden verzorgd, verzendkosten zijn dan van toepassing.




Copyright @ 2022 ‘t Lansink